• head_banner_01
  • head_banner_01

2022 Materiale di fabbricazione di l'acciaio Additivu Scrap Molibdenu

Descrizione breve:

Circa 60% di rottami di Mo hè utilizatu per pruduce acciai di ingegneria inossidabile è cunstructional.U restu hè utilizatu per pruduce l'acciaio di l'attrezzi in lega, super lega, l'acciaio d'alta veloce, ghisa è chimichi.

Scarti d'acciaio è di lega di metalli - a fonte di molibdenu riciclatu

 


Detail di u produttu

Tags di u produttu

A maiò parte di l'usu di molibdenu hè cum'è elementi di lega in acciai.Hè dunque soprattuttu riciclata in forma di scrap d'acciaio. "unità" di molibdenu sò tornati à a superficia induve si funnu cù u molibdenu primariu è altre materie prime per fà l'azzaru.

A proporzione di rottami riutilizzati varieghja per segmenti di prudutti.

L'acciai inossidabili chì cuntenenu molibdenu cum'è questi riscaldatori d'acqua solari di tippu 316 sò diligentemente raccolti à a fine di a vita per via di u so valore vicinu.

In u più longu tempu-L'usu di molibdenu da scrap hè previstu di cresce à circa 110000 tunnellate da 2020 chì rapprisentanu un ritornu à circa 27% tutti l'usu di moly.À quellu tempu, a dispunibilità di rottami in Cina aumenterà à più di 35000 tunnellate annu.Oghje, l'Europa hè sempre a regione cù u primu usu più altu di moly scrap cù circa 30000 tunnellate annu.A cuntrariu di a Cina, l'usu di rottami in Europa hè previstu di mantene più o menu a stessa proporzione di u totale finu à u 2020.

Per u 2020, circa 55000 tunnellate annu di unità Mo in u mondu sanu urigginarii da rottami di rinviu: circa 22000 tunnellate da rottami vechji è u restu serà divisu trà materiale di mistura è rottami di primu usu.In u 2030, u Mo da rottami hè previstu di ghjunghje à u 35% di tuttu u Mo utilizatu, un risultatu di una ulteriore maturazione di l'economie di Cina, India è altri paesi in via di sviluppu è un enfasi crescente nantu à a separazione è u riciclamentu di flussi preziosi di materiale.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

    I prudutti cunnessi